Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Har en navo som sannsynligvis innbiller seg at det er grønnere over gjerdet. I det siste så bruker hun barnet sitt og løper til når hun ser sambo er ute med vår sønn. Hun er gift selv, virker som om når jeg er med sønnen ute i lekeapparatene så møter hun opp men jeg er visst "feil selskap"... Når jeg og junior skulle hjem så tvang hun sitt barn gjennom min hage og til utgangsdøren. Jeg så dumt på henne og den stakkars skrikende ungen hennes.. hun visste nok at samboer satt inne... Hun har nok sannsynligvis falt for min samboer.. Hva gjør man i sånne tilfeller... eller er det noen metoder for sånt??? samboeren min "soler seg selvsagt i det"... (den derre "du må snakke med henne" neihei sånt innrømmer de ALDRI") så den må dere ikke komme med.. noen lure ideer???
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Fryktelig irriterende kan jeg tro. Men så lenge din samboer ikke gjør noe for å oppmuntre henne skulle du ikke ha noe å bekymre deg for. Uansett burde han trekke seg unna henne når hun kommer "snikende" på den måten, da skjønner hun nok at han ikke er interessert.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 dersom han er mer opptatt av hennes følelser enn dine har han jo litt feil fokus her...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Han har vel oppmuntret henne i den vei at han har vært hjelpsom og snill som han pleier å være.. og så har du disse hodeløse damene som tar det opp på feil måte...da... Han sier han prater til henne som han prater til en annen nabo som er 75 år så han påstår det er hun fru.nabo som "tar det feil opp".. Men nå er nå disse naboene av den sorten som kommer løpende for å få hjelp til det meste. Det er visst bare å dure ned dørene til oss eller andre da... Klarer ingenting selv. Sambo blir jo smigret når naboen faller for han da.. og soler seg i det.. vet ikke om følelsene er i den retning for det... som sagt det er så jævli vanskelig å konfrontere en person (sambo) om det for den rene sannheten ville vel aldri komme frem... Føler at jeg går og "passer på nå" er så irriterende det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå