Gå til innhold

Prinsessemari og Linea ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ja vi må finne på noe snart igjen, men for vår del blir det nok ikke før i neste uke. Eller tidligst søndag. Vi kunne kanskje fått til en trilletur på søndag?

Det er slit i begynnelsen og jeg så utrolig glad vi er ferdig med de første ukene. Ikke for å være kjip, for jeg vet dere er midt oppi det, men det er et helvete til tider! Man er sliten og trøtt og får aldri noe tid til seg selv. Jeg husker den følelsen av å være ute "offentlig" og hele tiden gå å tenke: håper han ikke våkner for da må vi dra hjem... Det eneste han gjorde de første ukene var å sove, gråte eller spise. Og vi hadde problemer med spisinga, så jeg ville ikke gjøre det ute blandt folk heller. Syns du og Maja er tøffe! Alt er mye bedre nå, Theodor kan ligge lenge alene og pludre med seg selv eller sitte i vippestolen og kikke seg rundt. Akkurat nå spiser vi middag og han sitter i vippestolen foran tv'n og det kommer masse begeistrede lyder. Han syns det er stas med lyset og fargene og lydene. Kanskje litt "billig" triks, men vi må da få spise mat vi og ;-)

Jeg ser av innleggene dine at dere noen ganger er litt frustrerte og at det blir lite søvn på deg. Hold ut! Det blir bedre! Man tror det ikke, og det er sikkert utrolig irriterende å høre det om og om igjen . men det gjør det. Alt blir gradvis bedre og bedre og mindre slitsomt ;-)

klem og en liten nuss fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trilletur søndag høres ikke dumt ut!! Vi kan jo snakkes nærmere. Skjønner meg ikke på frøkna, for nå har hun nettop fått mat og ligger helt stille i sengen sin med øynene åpne. Gjorde det samme før i dag og da lå hun sånn en halv time, helt stille før hun sovnet. Får nesten litt drålig samvittighet for jeg føler jo at jeg kanskje burde aktivisere henne litt mer, samtidig så er det jo ikke så mye hun reagerer på foreløpig. Også er det ikke til å stikke under en stol at det er deilig når hun sover. Nei, det er ikke så greit å vite hva som er best for barnet til en hver tid. Gleder meg til å utveksle tanker og ideer med dere igjen... nesten gang hadde det vært hyggelig å være bare oss med barn, kanskje... Litt lettere å fritt da. Føler liksom at det ikke er så gøy for alle andre å høre på, hvis du skjønner.

Stor klem fra meg og en litt sur morsmelknuss til Theo fra Linea.

Skrevet

melkebartklem tilbake!

Het enig med at vi prøver å få et rent mor+barn treff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...