novembertrønder'n Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Er det noen av dere som har erfaring med Mikk-line? Så på butikken at de har dresser med uttagbart fleecefor. Virket veldig praktisk, og dama på butikken skrøt veldig av dressene. Er dere enige? Har hørt mest om Reima og Troll jeg, så ble litt i tvil. Disse dressene var jo ganske mye billigere enn Troll sin...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Jeg ble lurt på en slik dress en gang, for den var sååå mye bedre enn reima osv. Vel, det er den største drittdressen vi har hatt EVER!!!!! Den trekker vann som ei sil og er rett og slett TOTALT UBRUKELIG!!! STYR UNNA!!!! Det var mange runder med reklmasjoner og styr..Skikkelig møkkadress.... Gå for Reima eller Ticket to Heaven, det er de to beste. Jeg er personlig ikke så begesitret for Troll.
Maud Skrevet 29. august 2006 #3 Skrevet 29. august 2006 Jeg har akkurat kjøpt en slik dress. Dama i butikken skrøt fælt og anbefalte den fremfor Reima. Hun kunne jo tjent mer på at jeg kjøpte en Reima skulle jeg tro. Jeg har en eldre gutt som fikk Mikk-Line klær i fjor. Jakke og bukse. Det fungerte kjempebra. Han ble ikke mer våt da enn med Reimadress vinteren før. Jeg satser derfor på at det går bra med dressen til minstemann også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå