Gå til innhold

sove m bh og innlegg om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mener å ha hørt at brystene bør få "lufte seg" om natten... Jeg må helst sove m bh og innlegg pga lekk.. Noen som vet om det er dumt å sove med bh?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som er problemet når man sover med bh er at man kanskje blir liggende våt, og at man da kan bli sår. Men jeg gjorde det første mnd for senga og dyna ble klissvåt dersom jeg ikke hadde på noe over puppene. Det jeg gjorde var å klippe opp slike netting-engangstruser og brukte de som bh med engangsinnlegg i. Da slapp jeg den stramme bh'n.

Når melkeproduksjonene hadde stabilisert seg trengte jeg det ikke lenger, så du kan jo håpe på at du ikke må ligge slik så lenge du også :)

Skrevet

Jeg sov med bh og ullinlegg lenge!!!

Jeg lakk som bare det hele tiden (hmmm...hi,hi..heter det lakk?)

Det er ikke dumt å sove med bh:O)

Skrevet

Har sovet med BH og engangsinnlegg i 6mnd. Om jeg ikke hadde gjort det måtte jeg jo ha skiftet på senga hver dag.......

Skrevet

Jeg sover med et håndkle under meg.

Skrevet

Jeg har sovet med bh og innlegg i 5mnd nå, senest i natt våknet jeg gjennombløt. Hørt om endel som sover med håndkle, men jeg syns det er enklest med bh. Ikke sikkert håndkleet ligger der det skal i løpet av natta.. Men jeg må si at jeg gleder meg til å ligge uten..

Kos

Skrevet

Kankje greit å sove på håndkle i begynnelsen når sjansen er størst for å bli sår. Jeg sover med BH og innlegg (vesla er 3.5mnd) pga lekkasje og spreng på natten. Har ikke hatt noe trøbbel med sårhet siden første mnd:-)

Skrevet

Jeg har sovet med bh og ammeinnlegg siden babyen ble født. Har ikke hatt problemer pga det! Jeg lekker en del, og er derfor avhengig av å den på!

Skrevet

jeg sov med sånn "sportstopp" med innlegg...litt mer behagelig enn bh

Skrevet

Jeg bruker et innlegg som heter chicco, det holder meg tørr om natten. Jeg lekker som en sil.. Får kjøpt det på apotek 1

Skrevet

jeg lå også med disse nettingtrusene som var klippet opp, men har funnet noen kjempegode, supermyke "topper" på kappahl som heter bodyzone. Er mye mer behagelig å ligge med om natta en både netting og vanlig bh.... bare et tips:-)

Skrevet

Bruk innlegg som holder fukten borte fra brystet. Natusan sine er f.eks skrekkelige. Chicco og Thermobaby kan derimot holde på dobelt så mye fukt som Natusan og likevel føles tørre. Så økonomisk går det opp i opp. Jeg bruker halvparten så mange av Chicco eller Thermobaby i forhold til Natusan.

Skrevet

Jeg sover med en litt trang singlet og engangsinnlegg..mer behagelig enn bh!

Skrevet

Jeg bruker sykehusets netingtruse oppklippet med innlegg, og tisselaken. Mannen min synes det er kjempe sexy, tihi

Skrevet

Sov med bh og engangsinnlegg i 9 mnd og en uke. Ikke fordi jeg lakk, men fordi jeg syntes det var godt å ha dem pakket inn. Triumph har en ammebh som er ganske romslig i modellen (den med en blondekant øverst i cupen) som er god å bruke på natten. Lufte puppen kan du heller gjøre hyppig i løpet av dagen

Skrevet

Tulla mi er snart 5 mnd og jeg må ligge med bh og innlegg ennå, har prøvd uten og det ender i kliss bløtt sengetøy. Vi får tenke positivt og det er at når man bruker bh mye så får man mindre "heng" i brystene;-)

Skrevet

Babyen er litt over 9 måneder og første gang jeg sov uten bh var for ei uke siden - følte meg naken!!! Jepp, man kan bli vant til det. Syns ikke det er ubehagelig i det hele tatt, mye mer ekkelt å våkne når alt er søkkvåt.

Skrevet

Jeg lufter puppene, og ligger på et tisselaken om det skulle lekke litt. Men det gjør det aldri lenger:)

Skrevet

lå med innlegg i litt over 3 mnd. Nå lekker jeg bare når jeg ammer, så får han mat om natta holder jeg bare et innlegg på andre puppen. Bruker heller ikke Natusan - de er jo helt forferdelige! Er det virkelig noen som bruker det ennå??? Jeg bruker Medela som de selger på Alliance apotekene. De holder iallefall puppen tørr.

God natt.... sov godt....

Skrevet

Ligger med håndkle jeg. Lekker kun når jeg ammer nå da, men det var ille i begynnelsen. Funker bra for meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...