Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Har hatt en periode på en måned ca. nå hvor han har vært svært krevende. Mye skrik, amming annenhver til tredjehver time. Svært motorisk urolig både dag og natt. Begynte med grøt (en smaksprøve) for en uke siden og merket ingen bedring. Men nå de siste to dagene har han vært så rolig. Sovet mye på dagen og bedre om natten. Kan det være grøten som har roet han? Min bekymring (man må alltid bekymre seg) er at nå vil han ikke ha pupp så ofte lengre, dermed går jo produksjonen igjen ned. Burde jeg slutte med grøt pga dette eller ta det som et tegn på at han hadde behov for mer fast føde? Pumper meg en gang om dagen i tillegg til amming, er det nok? Håper noen av dere kan hjelpe meg litt med deres meninger..
Gayza Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Jeg merket at min gutt ville ha mere mat da han var ca 4 mnd. Da var det amming hver 1,5 time. Da jeg begynte med noen teskjeer så roa han ned ammingen på natta og det gikk 3 timer mellom på dagtid også. Husk alltid på å amme før du gir grøt for å holde produksjonen oppe. Det er naturlig at produksjonen går ned litt når man slutter med fullamming. Det kan være grøten som har roet ham men det er ikke sikkert. Med så småe så blir det bare gjetninger, men ofte veldig kvalifserte gjetninger. Man vet jo egenlit aldri helt sikkert hva det er som gjør de urolige. Hvor gammel er han?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Hei og takk for svar. Han er fire og en halv måned. Begynner å bli nysgjerrig å da vet du så han har nesten ikke tid til puppen lengre... Han er veldig aktiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå