Gå til innhold

trenger sårt et svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :)

Jeg og sambo vil gjerne ta tilbake vårt sexliv etter fødselen. Det er 5 uker siden nå. Jeg blør nesten ingen ting lenger. (Skifter et bind pr.dag. )

Men problemet er at jeg er så nervøs for hvordan d vil bli... Jeg er steinkåt og våt når vi koser med hverandre og slik, men tør aldri å ta d neste steget. Føler meg som ei jomfru igjen..hehe...

Noen som har noen tips for hvordan vi bør gå frem...? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du blør bør dere bruke kondom, selv om du bkør bare litt. Pga infeksjonsfaren.... så hvis dere klarer å vente ville jeg venta til blødningene dine stopper... Og så ville jeg fortsatt å bruke lang tid på kosing før dere tok det ordentlige stefet, hihi.... det går jo an å bli enige på forhånd også, da.... men husk å kose med hverandre hele dagen først, så d ikke blir en pliktgreie.... ellers ville jeg vel gjort d samme som før, bare å være ekstra oppmerksom på evt smerter osv.... lykke til! ;-)

Skrevet

Kos lenge sånn at du blir skikkelig våt. Jeg måtte sy masse og syntes første gangen var litt "rar" følelse, men ikke vondt. Men viktig å være kåt!!

Skrevet

oki..:)

Takk for svarene...=)

Tror vi venter til jeg er ferdig med å blø:) er vel d beste...man føler jo seg litt bedre også da..=)

Skrevet

Lurt å vente ja, kan få infeksjoner om du blør enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...