novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Har kjøpt Teutonia Spirit S3, kombivogn med mykbag. Det jeg likte var at den virker veldig lett å trille, 3 store hjul + at vi får vinterbaby og denne virker godt isolert. Den kan også brukes hele vognperioden, noe som er et stort pluss. Gode eller dårlige erfaringer dere vil dele? (Håper på flest positive men )
<3 + <3 + <3 Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Heisann! Mener du har gjort et godt valg! Vi har også kjøpt denne, med duobag, til baby`n som kommer i nov/des... Ellers har jeg vært desidert mest fornøyd med OTH UJ etter å ha testet ut 29 forskjellige vogner(!) Litt av en "hobby" jeg har hatt....hehe..... Men s3`n kommer til å bli brukt helt til vi ikke er avhengig av vendbar sittedel lenger, slik gjorde vi det også med storesøster! Lykke til =)
Willemo Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Det evige svar: Bag/ kombi først, OTH etter. Sikker veldig bra vogn du har kjøpt.
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 29. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2006 Takk for svar folkens. Skjønner at denne One Tree Hill vogna er ganske populær. Har ikke sett den, men vi får se hva som skjer etterhvert, kanskje man blir bitt av 'vognbasillen' selv også - fram til det er det vel ikke så dumt å høre litt på de som har mest erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå