♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Var nettopp ute og gikk en tur, og det kjentes ut som livmormusklene skulle sprette ut av magen.Maken til kynnere har jeg aldri opplevd. Må jo være en overgang til rier snart? Det holdt på hele tiden mens jeg gikk, og jeg måtte ta pauser for å prøve å slappe av innimellom. Er dette normalt, eller burde jeg ringe sykehuset? Nesten på grensen til vondt, men ikke helt vondt heller, bare ubehagelig. Har roet seg litt nå, men fortsatt ganske spent i magen. Og når jeg kom hjem og gikk på do, så kom det masse tykt,klysete, lysegult slim på papiret. Minst 3 spiseskjeer! Unnskyld språket, men den eneste måten å beskrive det på. :-/ Noen som har opplevd liknende?
overtids eng0806 Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Hei høres ut som slimproppen. At den har begynt å gå i hvert fall. Den er som du beskriver, litt gummistrikkaktig pluss en del slim. får håpe det er noe på gang da. Har hørt at slimproppen kan gå alt fra timer før fødsel til uker. Hvis du merker flere vonde sammentrekninger så kan det jo være begynnende rier. Masse lykke til !!!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 Proppen gikk garantert på fredag og lørdag. Var ikke ikke lett å ta feil av. Deler av den datt til og med ned på foten min. Det som kom i dag kan jo ha vært siste rest? Gikk jo nettopp denne turen for å prøve å få fart på sakene, så da er det jo bare å kryss alt man har da. :-)
overtids eng0806 Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Ja, høres sånn ut. Hmm, det med tur var kanske ikke så dumt. Min har begynt å gå den å, men kommer bare litt og litt..Kanskje jeg får motivere meg på å gå en runde...skal krysse fingrene for deg!!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2006 Angret på egentlig på hele turen når jeg kom halvveis, men da var jeg jo like langt uansett åssen jeg så på det.:-) Var ganske ubehagelig, men jeg tenkte det var for en god sak. Jeg gikk til butikken da med 20 kroner i lomma (må begrense meg skjønner du), bare for å ha en "premie" å hente liksom. Har veldig god samvittighet nå da, og vet jeg i alle fall har gjort det jeg kunne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå