Gå til innhold

han har bare lagt på seg 260 gram på 5 uker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal eg gjøre?han er 12 uker. veide han på helsestasjonen i dag, og så at kurven hans hadde flata seg nesten helt ut. vet ikke hva eg gjør feil.jan spiser så og si hele tiden,så trodde han fikk nok mat.

me har fått sopp, kan det være enn grunn?skal ned å hente medisiner etterpå.

hvordan kan eg få opp produksjonen?vil ikke gi han mme, pga han reagerer på den, får diare og utslett i fjeset..

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa de ikke på helsestasjonen hva du skulle gjør. Hadde ville snakket med hs om dette...

Skrevet

Ville ha prøvd med en økedag jeg.Kanskje han bare "sutter" mye av tiden han suger hos deg?Legge til ofte et døgns tid-skader jo ikke å prøve...

Skrevet

Ellers kan du pumpe deg og gi ham mm på flaske for å se hvor mye han faktisk får i seg. Spiser du nok nærngsrik mat? Ei venninne unngikk en hel gjeng med matvarer pga amming og endte opp med at melka ikke innholdt nok næring som igjen resulterte i liten vektoppgang.

Skrevet

hei,

det samme skjedde med gutten min. Helsesøster foreslo å gi 60-100 ml med morsmelkerstatning etter måltidet med pupp. Og på en uke la han på seg 700 gr... og siden har vekten bare økt og økt

Skrevet

fins MME som er for allergikere.. bla nutramigen kjøpet på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...