Bare jeg er meg :o) Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Gullet på 4 mnd har masse "skurv" o hodebunn. Brukt lusekam og olje fra apoteket og det har funka bra.Sist så beynnte han og blø og jeg fikk verdens dårligste sammvittighet.Har ikke rørt det siden. Nå plutselig pipler det blod fra flere steder i hode hans.....hjelp hva gjør jeg?????
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 kom deg til legen med han, uff stakkar...
Medium fikk guttebass Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Ja, du burde nok ta en titt hos legen - skurv er jo bare på overflaten og skal ikke begynne og blø.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Dytter denne jeg. Har du ringt lege??
Bare jeg er meg :o) Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2006 Dro ned på helsestasjon med han og både helsesøster og barnelegen titta på han. Legen fjerna en del av skurvet med en "rar" dings. Ellers fikk jeg beskjed om å la det være en ukes tid for så å prøve med olje og kam igjen. Helt ufarlig heldigvis og virker ikke som lillemann er plaget av dette:) Han har masse hår så det er heller ikke så mange som ser at han "blør".......uff,nesten redd noen tror vi ikke er snille mot han vettu:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå