Made in Japan Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Synes det virker som det er mange som får sterke blødninger av disse, men virker ikke som det er noen særlige alternativer? Har lite lyst til å sette inn spiral ettersom vi har tenkt til å få andremann om ikke altfor lenge. Gutten min er 6 uker og jeg har fått mensen, sukk, blødde bare i 2 uker etter fødselen. Virker så rart at kroppen min er klar til å produsere barn igjen, for hodet er ikke helt der enda;-)
Silje82 Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Hei, Jeg har nå brukt minipiller (Cerazette tror jeg de heter...) siden gullet var 1 mnd (er nå snart 9 mnd). I begynnelsen hadde jeg en del småblødninger mellom mensen, men nå har jeg mistet mensen helt (akkurat det samme gjorde jeg da jeg gikk på psprøyte før jeg ble gravid). Synes det er kjempekjekt:-) Dette er vel sikkert veldig individuelt...
Livmor Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Jeg har brukt Conludag siden 6 ukers kontrollen (gutten min er 10 mnd nå). Jeg har ikke hatt noen bivirkninger av den. Jo, en, men den er positiv: har sjelden mensen:) Et stort minus: MÅ tas innen tre timer fra forrige pille for å sikker effekt. Med Cerazette er det tolv timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå