Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 1 time etter leggetid og gråter....Kan ikke skjønne hvorfor. Hun har ikke vondt,det er mer surkegråt...kan var alt fra 1 min til 1 time! Noen som har peiling på hvorfor hun gjør dette?
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Vi hadde det slik med knøttet, kunne stille klokka på at det gikk 20min fra han sovnet, til vi måtte inn og roe. Det har forsvunnet helt nå. Forsvant etter ca en mnd-
Gjest Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Hvor gammel? Lillegutt var sånn frem til litt over 3måneders alder. Han trang en påtår før han slo seg til ro for natten. Sluttet med det helt av seg selv for et par-tre uker siden.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Kan og stille klokka etter henne...hun er nå 3.5 mnd, så jeg venter på at det snart må gi seg! Sover veldig urolig om natten også, våkner 5-10 ganger HVER natt...får mat 2-3 ganger, de andre gangene knør hun bare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå