Turbo Tarzan's mamma Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Kjærsten fridde på lørdag, med roser og VIL DU GIFTE DEG,skrevet med te-lys. Det søteste var at det ble bråbestemt også hadde han ikke nok lys til å fullføre med MED MEG....Men hva spiller det for noen rolle, han fridde på SIN måte. Syns han var søt jeg! Det blir vinterbryllup en gang mellom 2009-2010..Dette for at vi skal spare opp penger for å få drømmebryllupet og slik at minsten skal være gammel nok til å være brudesvenn! Det holder jo akkurat med tid til planleggingen!!! Ojojoj,som vi gleder oss. Da blir vi mann og kone! Kommer nok til å bli en del spørsmål og informasjon til dere etterhvert! Men siden mange av dere har god erfaring med bryllup,så er det naturlig å spørre noen jeg har "daglig kontakt" med. Håper dere vil stille opp? *****love is in the air****** Dette satt virkelig en piff på kjærligheten igjen,nyforelsket jeg nå!!! *svever på en rosa sky*
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Åååå så søtt!!!! GRATULERER så masse til dere begge! Lykke til med planlegging og alt! Bare å spørre om alt og ingenting her inne, det gjør jeg også=) hehe!
Loyloy Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Gratulerer!!! Jeg og min tilkommende gifter oss 4 aug 2007, og vi har alt på stell! Hvis du vil ha gode tips så har jeg skikkelig mange! Ikke alt vi bruker selv. Sjekk også ut www.bryllup.dk . der har vi funnet masse lure greier både for økonomien og kreativt! =0)
Gurine og gulla Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Å gratulerer da:) Så søtt. lykke til:)
Alba44 Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Gratulerer så mye!! Er selv nyforlovet på 4.dagen ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå