Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 jenta mi vil kun sove en gang, alt fra 10 min til en time. På dagtid og det er alt.. Greit når hun skal begynne i barnehage, men hun er ganske grinete når hun sover lite på dagtid. I tillegg får hun tenner å legging har blitt et kapittel for seg selv, med gråt og hyl opptil to timer før hun endelig sovner. Hun har fått tenner seint, ikke før ved 10 mnd alder,. Før sovnet hun av seg selv og sov hele natten. Blir det noen gang slik igjen?? hva er deres erfaringer?
cindy 24 Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 jenta mi sover også kun en gang på dagtid,men da sover hun som oftest i 2 timer.av og til mer og av og til mindre.Om kvelden ligger jeg henne halv åtte,og hun våkner mellom halv ni og ni.Så det går ganske bra.Jeg syns det er deilig.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Snuppa mi sover to dupper. En på ca 1 time og en på 1-3 timer! Om natta våkner hun i mellom kl 2 og 4 og er som regel våken en stund før hun sovner igjen. Slitsomt. Drømmer om å få sove en hel natt. Hehe
torch Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Poden på 14 mndr sover to timer midt på dagen. Jeg synes det høres ut som om hun sover litt lite, ja. Og siden hun er grinete som du sier så tyder det jo på at hun ikke får den søvnen hun skal ha. Hvilke metoder bruker du for å få henne til å sove, da? Går det an å prøve noe annet/ nytt for å tilrettelegge for søvn?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Vi har forsøkt med to lurer om dagen. Men da blir leggingen bare et kapittel for seg, m gråt og hyl. tror det holder m en lur. Hun våkner mellom 7 og 8 uansett... jeg håper bare det bedrer seg, for det er slitsomt, og tennene plager henne...
torch Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Sover hun ute eller inne? Merker du noen forskjell på det? Før sov poden alltid så godt ute i vogna si, og jeg synes det var så godt å komme meg ut i frisk luft og få bevegd meg litt. Så plutselig funket ikke det særlig lenger og jeg skjønte vel ikke helt hva som var i ferd med å skje, opplevde det hele litt på samme måte som deg. Helt til jeg begynte å legge ham inne - som egentlig ikke funket så bra før. Nå sover han MINST 2 timer midt på dagen - INNE i senga si. De gangene han sovner ute i vognen sin, sover han ALDRI lenger enn tre kvarter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå