Gå til innhold

Tom på morgenen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer 3 ganger på natten og føler at jeg er tom på morgenen....blir som regel noe skriking da melka ikke kommer :(

Hører bare om at det normale er å ha masse melk på morgenen...., men det har ikke jeg ihvertfall :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er forskjellige. Spe på med mme.

Skrevet

Hei!!

når du ammer 3 ganger i løpet av natten, er det ikke rart at puppa dine blir litt slunkne, grunnen til at de fleste har mer melk på mårran er vel fordi det har gått flere timer enn "vanlig" mellom ammingene!!

Skrevet

Ja, d er vel derfor...trodde man skulle få mer melk når man ammet så mye om natten. Er litt trasig å starte morgenen med gråt fordi det ikke er mer melk....og har ikke noe lyst til å gi mme. Legger jo fint på seg....

Skrevet

Hvor gammelt er barnet?

Hvis den lille ikke er gammel så vil melka regulere seg etterhvert,altså du vil få mer melk og produksjonen vil øke:O)

Jeg hadde det sånn jeg og,følte at det var helt tomt og ble ganske bekymret,men det gikk seg til etterhvert og nå har jeg nok melk både morgen og kveld:O)

Skrevet

3.5 mnd....har akkurat hat økedøgn og syntes jeg fikk mer melk både morgen og kveld...,men nå,1 uke etter,synes jeg det har avtatt igjen.

Det nytter ikke å legge henne til oftere enn hun selv vil, da blir hun bare sint!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...