Gjest Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Noen som kan anbefale noen fine bøker til en på 1,5år? Sønnen min er veldig glad i Tassen-serien. Men har nå lest de samme bøkene i månedsvis.
mamsen :-) Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Har ei datter på 20 måneder og ho liker utrulig godt Se og Si ordboka mi skrevet av Kari Grossmann. Grossmann har også skrevt flere bøker om både tall og barenahge som er populære her i huset. Anbefaler Se og Si ordboka mi på det sterkeste, da den er flott både for barn og voskne. Er nok en bok som varer i flere år. Det er en oppdagelsesverden hver gang man åpner boken. Her i huset er også Bø og Bæ i festhumør populære. Skrevet av Olof Landström. Ellers kan jeg nevne bøker om Ole Brumm, Pingu, Enkle versjoner av ulike eventyr som Rødehette og Ulven og De tre små griser.
Tokatter_USA Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Snups er nå blitt nesten 22 mnd., men vi avanserte til bøker med fortellinger for en stund siden. Vi har funnet ut at store sider med detaljerte bilder samt nok tekst til at det er litt interessant å lese holder interessen hennes lengst. Bildene er større enn teksten. Vi låner masse bøker på biblioteket, de fleste av dem har jeg aldri hørt om før, men hvis de ser ut som noe som hun ville like, så låner jeg dem. Eneste ulempen er at alle er på engelsk, så jeg er også interessert i hva slags norske bøker som kunne falle i smak, og som vi kan evt. kjøpe gjennom Bokklubben. Hun liker forresten Gubben og katten. Der er det mye å se på, og humor også. Humor er viktig.
Gjest Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Tusen takk for svar! Skal kjøpe bøkene dere anbefaler:)
mamsen :-) Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Dersom du er medlem av Bokklubben får du iallfall noen av Kari Grossmanns bøker ganske rimelig Håper du får mange flotte lesestunder med den lille. Det har me hatt med bøkene eg anbefalte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå