Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Jeg har nettopp begynt å tenke på at sambo egentlig har en liten penis. tror den ikke er mer en 10 cm i stiv tilstand faktisk, har ikke målt men noe rundt der. begynt å tenke på det siden jeg har hørt at sønnene arver samme lengde. bekymrer meg for alt mulig egentlig, men er det noe i det? for min del har ikke størrelesen noe å si, eksen min hadde en ganske stor en og hadde ikke så god sex der akkurat da det var vondt til tider. så fikk jeg jo sambo nå og han er den eneste som har gitt meg vaginal orgasme selv om han ikke hr så stor..... men er redd sønnen min skal bli erta da...hvis han får like liten tiss...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 hahahahahahhaha.....ja hva skal man si?
Tramtram Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 For å sei det sånn...... Jo størrelse har litt å sei. Men om 10cm er for lite det veit eg ikkje. Men har vore borti ein mann med liten tiss, heilt uaktuelt. da skal du vere dyktig på andre ting så du kan kompangsera for for lite utstyr. Men alle like vi vel forskjellige (heldigvis) størrelsa. Om den er arvelig... Sikkert på lik linje med alle andre ting ein arve. Augefarge, høgde kroppsbyggning, nase osv.....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 10 cm???? å det klarer du deg med???
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Jeg hadde en kjæreste som var 14 cm. Jeg synes det var lite, er jeg rar? Min nåværende er ca 18, og jeg merker myye mer, og får orgasme hver gang nå. Hva er gjennomsnittet på det her inne egentlig (partnerens). Jeg vet ikke helt hva som er vanlig, derfor spør jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå