animal Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Litt utenfor tema dette men.. Du har vel ikke tilfeldigvis vært på bryllupsreise til Kuredu på Maldivene??
Kuredu Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Heisann! Joda - det stemmer! Det var der lille frøkna ble til - he he...
animal Skrevet 30. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2006 Tenkte meg nesten det ja. Samme med oss Var det ikke fantastisk fint der? Drømmer meg tilbake støtt og stadig, men blir vel en stund til før det er mulig. Hehehe..
Kuredu Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Fantastisk flott! Jeg må si det var den ultimate bryllupsreisen. Det er ikke mange stedene du kan være i slike omgivelser, og klare å slappe så godt av. Helt vanvittig! Vi ble egentlig enige om å ikke reise tilbake fordi det var så langt avgårde, men etterhvert som tiden går er det bare de flotte minnene som sitter igjen, og det frister veldig å reise tilbake. Vi kjøpte en kalender for 2006 derfra med bilder av forskjellige øyer, og ser stadig på de flotte bildene derfra - lengter tilbake!!!! Når var dere der?
animal Skrevet 31. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2006 Ja helt enig med deg, kunne ikke hatt en bedre bryllupsreise. (måtte i tilfelle være hvis vi hadde bodd på en av de mest luxeriøse hyttene som stod på påler ute i vannet... Hehe) Vi var der for såvidt litt over et år siden. Dere da? FIkk dere sett krabbeløp (eremittkreps) dere også? Det var bare hysterisk morsomt, spesielt med han som kommenterte/danset. Så dere forresten de gigantiske flagemusene det var der, de kalles visst flygende hunder. Kanskje vi reiser ned dit igjen når vi har 25 års bryllupsdag eller noe Men det er jo leeeenge til da!!
Kuredu Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Vi prøvde å få booke noen av de "luksus" bungalowene med jacuzzi osv - men det var fullt hele perioden vi var der. Synd, men vet ikkek om jeg synes det hadde vært verdt det. Vi bodde på standard bungalow, og det var mer enn god nok standard synes jeg. Hadde all-inclusive, noe jeg regner med at dere hadde også. Det var digg! Problemet var bare at vi spiste alt for mye til hvert måltid - redd for ikke å få nok - he he. Sprøtt å kunne gå i baren og bare bestille seg varer uten å tenke på å betale noe - ikke vant til det vi nordmenn. Det var en knall tur - vi var der i november i fjor. Vi så ikke krabbe løpet - men vi så de flygende bjørnene - he he - de var stilige da! Vi så hai mens vi gikk tur - ca en meter lange - utover sandbanken der hvor de bungalowene på påler var. Ble litt bekymret da.......også var vi på sunset cruise - og da så vi delfiner - de var såååå søte!!!!! Nei - må nok tilbake en gang i fremtiden,.,..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå