Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Cerrazette (tror det er sånn det skrives).

Og spørsmålet mitt er:

Hvor lang tid tar det før man får igjen mensen etter at man har sluttet på denne mini-pilla?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig individuelt. Sjølv hadde eg mensen omtrent konstant heile minipilleperioden min, då eg slutta (etter å ha blødd i 16 dagar i strekk) fekk eg mensen etter ca tre veker.

Skrevet

Tusen takk for svar.

Jeg småblødde i 5 uker i strekk. Hadde et opphold på 2 uker, og så var det 2 uker på igjen. Dette orket jeg rett og slett ikke. Men nå har det gått 5 uker siden jeg sluttet på pillene, synes dette begynner å bli veldig lenge. Nå skal jeg til helsesøster i morgen, kanskje jeg skal spørre henne?

Men tusen takk nok en gang for svar.... :-)

Skrevet

Viss det ikkje er så lenge sidan du fødde, så er det vel og veldig naturleg om mensen er uregelmessig og. Har ikkje brukt piller etter fødsel, så eg veit ikkje korleis kroppen ville ha reagert på dei no.

Viss det er ein sjanse for at du kan ha blitt gravid er det gjerne lurt å ta ein test etterom det har gått 5 veker, berre for å utelukke graviditet.

Skrevet

Det er over et halvt år siden jeg fødte. Jeg begynte med mini-pillene etter at jeg var hos legen på 6-ukers kontroll. Brukte opp pakka, men det var det òg. Er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Har ikke villet siden jeg sluttet på de. Ville gjerne ha en mens først, så jeg hadde "orden" på tingene. Men nå skal jeg til legen om 2 uker, får ta det opp med henne, hvis det ikke har skjedd noen ting innen den tid....

:-)

Skrevet

Det er jo då fullt mulig at du ikkje har fått igjen mensen "på ordentlig" i det heile tatt. At du ikkje hadde blødd om du ikkje hadde begynt på pillene, om du skjønar kva eg meiner. Så kanskje du berre er gått tilbake til har-ikkje-fått-mensen-tilbake-etter-fødselen-status.

Det ordnar seg nok etter kvart uasnett.

Skrevet

Det tror jeg også. Men man har mange tanker innimellom. Og da er det godt å få svar/råd fra noen andre.

Og du svarte fort også, det setter jeg veldig pris på.... :-)

Skrevet

Bare hyggelig.

Lider av akutt munndiraé, og når gubben er i seng må det nødvendigvis gå ut over nokon andre :o)

Skrevet

Da er det godt det finnes sider som dette her. Og folk som trenger råd om både ditt og datt... :-):-):-)

Skrevet

Jepp!

Det einaste aberet er vel at det er sikkert like avhengighetsskapande som nikotin :o) Men veldig mykje sunnare!?!

Skrevet

Legen min sa man kunne blø ganske mye første 3mnd når man gikk på de...

Jeg begynte på de, men slutta etter en liten stund. Blødde ikke så mye, men litt i begynnelsen. Jeg har ikke fått tilbake mensen, lillegutt er 5 1/2mnd. Sist fikk jeg den etter 9mndr.

Om du er sikker på du ikke er gravid, så blødde du helt sikkert pga pillene og får nok mensen igjen når den tid kommer :)

Skrevet

Tusen takk for svar.

Da er det sikkert bare det at jeg ikke har fått mensen igjen.

Det er så fint å høre om andre som har opplevd noe lignende... :-):-):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...