Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et par hektiske måneder med kolikk hos Even Nicolai, hadde vi i dag en nydelig dag. Even har gått til kiropraktor i et par uker - noe som endelig har gitt resultater. Tenk idag ( selv med forkjølelse og litt feber) kunne jeg ha han rolig i fanget, ligge på gulvet mens han ivrig kikket rundt seg - på leker og oss. Fokuset er endelig utadrettet. Han lå avslappet og småsmilte for seg selv - ENDELIIIIIIIGG! Hjertet mitt svømte over - så nydelig at lille prinsen min ikke spenner seg og smågråter over magevondt. Lille Even lå fornøyd i vogna si mens datteren min og jeg plukket rips og epler i hagen. Vi småpratet, lo, koste oss sammen. Deretter lagde i kaker til kaffen sammen. På kvelden lå Even rolig i sofaen - ved siden av meg - ikke sutrende på armen, mens vi andre koste oss med kake. Nå er jeg spent på om jeg får sove mer enn to timer i natt. Natt til i dag sov Even i 4 timer i strekk - mye til han å være. Kanskje livet som zombie snart er over. Jeg er bare så LYKKELIG!!!!!

Håper det snart er treff igjen - gleder meg til å se dere igjen - og se hvor store alle de små englene er blitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at dere alle har det lit bedre:-). Hørtes ut som om dere har hatt en kjempefin dag.

Lille Thyra har også vært lit plaget med magen, men faktisk i det siste så har hun også vært en liten engel og sovnet etter pupp i 21-tiden og har noen ganger sovet helt til kl 07.00. Ny pupp og så sovner hun igjen. Helt utroligt.

Hun er ofte kjempetrøtt om førmiddagen, og det passer fint. Da får jeg sent de eldste barna på skolen og har faktisk vært på Elixa og trent lit en par førmiddager, mens hun har sovet på barnepassen.

Går det fint med din datter?

Håper vi finner et bra sted snart, som vi kan ha treff på:-)

Skrevet

Så godt å høre at han er bedre! Håper vi sees snart igjen:-)

Klem fra Hannah og meg

Skrevet

Heia!

Dette var hyggelig lesing - så godt at det ser ut for at det hjelper med kiropraktor. Og jeg skjønner deg så godt som føler deg så LYKKELIG!

Det høres ut som dere har det kjempe flott! Kos dere masse, også treffes vi snart igjen :-)

Klem fra Tord Ove og mammaen

Skrevet

Så utrolig godt å høre! Unner deg virkelig noen rolige dager samt noen lange og gode netter!!!!! Ses snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...