dansejentes mamma Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Noen andre som opplever dette? Det er til tider så vondt at jeg ikke får sove. Kan det komme av at huden blir tøyd? kan ikke huske at det var slik sist. Det svir og verker nesten hele tiden....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Ja jeg er også plaget med dette for tiden, strekker sikkelig helt øverst. Pleier å smøre godt og massere litt, så hjelper det:) Huden som tøyer seg, har hatt dette ved hver graviditet, men aldri sprukket der, men litt under navelen...
Mamsen86 Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Åh!! Sånn har jeg også.. Det er en litt sånn "lammende" følelse, liksom! Akkurat som om at man har klødd lenge på samme sted..?! Har lurt på det der selv, hehe..
Gjest Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Jeg hadde det da jeg gikk gravid.. og tilslutt så utviklet det seg til svangerskapskløe (noe forferdelig)...! Hvis du skulle få det, så fungerer eurax veldig godt.
mor til prins Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 jeg kan kjenne igjen det utsagnet om en litt lammende følelse i huden. men jeg har hatt det nederst på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå