Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 hva gjør jeg med dette.er snart ferdig med permisjonen og dkal tilbake på jobb.har ikke fått barnehageplass til min skjønne lille jente og leter desperat etter et alternativ.svigermor er uføretrygdet pga angst og sitter hjemme hele dagen.går ikke ut, i butikken el noe før mannen kommer hjem.hun har nå foreslåttt at snuppa kan være hos henne.har lite lyst, er redd hun tar skade av å være sammen med en som er engstelig for andre mennesker.... dessuten synes de begge(svigers) at snuppa er bortskjemt og ikke rekker å skrike før hun lir tatt opp.er redd de vil demonstrere ved å ikke ta henne opp når hun gråter og så fortelle det..desssuten spiser de bare drittmat:pølser,pizza,brus sjokolade alltid.kommer til å ha barn som veier 100kg før jul.hjelp!!hva gjør jeg og hvordan takke nei, evt takle det å fortelle det hvis jeg finner en normal dagmamma?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Hvorfor ikke bare si at du vil barnet skal være sammen med andre unger også?
Duracella Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Det var lurt. På den måten kan du bare unngå hele problematikken og du slipper å fortelle resten av argumentene dine. Genialt.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Jeg tror ikke det er sunt at ungen tilbringer hele dagen med ei gammel dame med angst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå