Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 skal vi se.... kort versjon av min historie. jeg og sambo har vært sammen i 6år. aldri brukt prevansjon og hatt sex så ofte at det kunne godt blitt et barn ut av det. men neida. var til utredning. PANG.... skikkelig dårlig resultater på sæd prøven. det fantes liv men sukk så lite liv d var. dette tærte på forholdet. vi ville pørve å få baby... men slo oss til ro med at vi skulle gjøre det når vi fikk råd til prøverørs. så gikk det så langt at vi hadde en pause for 2år siden. hadde bestemt oss for at det ikke skulle bli oss to noe mer. levde hvert vårt liv noen mnd.. fant meg en koselig gutt. og ble gravid nærmest bare av å titte på han. ikke planlagt men. jeg og han hadde ikke planer om noe forhold. jeg og min tidl samboer fant hverandre igjen å han ville være verdens beste pappa for jenta vår. biologiske pappan trakk seg ut av bildet og ville ikke vite om oss. helt ok. for vi har det helt skjønt sammen- føles som den pausen ikke har skjedd. nå er denne jenta blitt litt over 1år. vi har igjen vært sammen på nytt og hatt usikker sex snart 2år nå da. og plutseli.... mensen kom ikke som ventet denne mnd... og joda.. jeg er jammen gravid. i min 7 nde uke. vi er så overrasket som man kan bli. vært sammen i 6år og ikke blitt noe av det.. tenk at det skulle bli vår tur??? må også sies at min samboer har hatt et 6år langt forhold før min tid med en annen dame. de prøvde også. uten hell. hun ble gravid med en gang hun ble sammen med sin nye. nå svever vi bare og er sååå lykelig. er dte mulig???? vi skal ha barn sammen??? utrolig men sant.. håper alt skal gå fint:) hadde et smertefritt svangerskap sist gang, drømme fødsel. og kjempe snill baby:) går for gull denne gangen også... måte bare gi dere en solskinnshistorie. det er håp for alle..
Lone35 =0) Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Så flott! Lykkelig slutt, eller skal jeg si begynnelse! Lykke til videre!! :-)
Anne-B. Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Nei nå ble jeg litt rørt! Gammel kjærlighet ruster aldri og alt det der. Masse lykke til, heldige dere to.. Dere tre, som snart blir fire! ))
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 OOOiiiiii.... Det er vel bare èn ting å si GRATULERER!!!!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Gratulerer så mye!! Kan ikke forestille meg hvor deilig det må være for dere.. Kos dere med din voksende mage, og lykke til!!!!!
Myggemamma *20.07.2007* Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Så utrolig koselig :-) Gratulerer så masse! Moro å høre at det faktisk kan klaffe til tross for dårlige odds! Lykke lykke til med svangerskapet. Måtte det bli like vellykket som sist! Klem
Alba44 Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Så flott!!! Gratulerer så mye & masse lykke til )
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 Åååååhhh...... så koslig å høre da!!! gratulere så myye med den lille spiren.... håper du får ett fint sv.skap! ;o)
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 28. august 2006 #9 Skrevet 28. august 2006 åh så flott=) Gratulere så mye!!!!! Min mann fikk å beskjed om at det ikke var rare sjansen på at vi kunne bli gravid, og samme mnd vi fikk beskjeden, ble vi gravide og har verdens vakreste jente på snart 1 år=)) Så, der det er liv, er det håp=))) stor klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå