Gå til innhold

Fars samvær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har far sovende hjemme hos seg annehver helg istedet for at han har ungen hos seg?

Det har jeg og jeg er dritlei, har aldri vært sammen med han og kommer aldri til å bli det.

Problemet er at han ikke er moden til å ha ungen hos seg... så hva kan jeg gjøre?

Jeg vil jo at ungen skal ha et godt forhold til faren sin og jeg vil ikke krangle med han. Men når jeg prøver snakke med han så begynner han bare å grine... Så jeg klarer ikke snakke med han.

Ungen er 2 år og faren klarer ikke sette på henne en bleie riktig vei, heller ikke gi henne mat, han har aldri hatt henne en eneste natt heller ikke stått opp med henne. Det er ikke jeg som har nektet noe sted, han har bare ikke villet! Han er hos meg annenhver helg og jeg prøver å holde meg unna så han skal få ordne opp selv og jeg har lært han hvordan og hva og hvorfor hele tiden.. man burde vel forvente at han kan skifte bleie og gi ungen mat etter 2 år?? Eller....?

*sliten*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det burde man forvente.

Om du synes det er travelt og du ikke har lyst så hadde jeg gått til familievernkontoret. Om han ikke er moden, så er det en stor bekymring. Nei, gå videre med saken... Hvorfor skal han plutselig bli moden nå, når han har hatt to år på seg med masse samarbeid fra din side...

Skrevet

Takk.

Familievernkontoret, det skal jeg prøve. :-)

Begynner å bli så møkk lei at jeg er redd det skal gå utover ungen og det vil jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...