M@mm@ til gutt og jente Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Vi har gitt gutten vår grøt en mnds tid nå.Mais og risgrøt.Men han er veldig lite interessert i det når jeg ikke har morsmelk i..Brekker seg fort nårjeg bruker tillegg, og vann...Hva gjør jeg? Har ikke så mye morsmelk at jeg har til 1.5-2 posjoner om dagen..Skulle så fint prøve en annen type grøt som kan blandes med vann, og da kom alt opp igjen!
Ranveig R Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Er det ein spesiell grunn til at han *må* ha graut? Har du prøvd annan mat? Kokt, most gulrot for eksempel? Eg ville nok latt han få ein pause frå grauten, og prøvd noko anna. Kanskje han taklar grauten bedre om ei vekes tid?
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2006 Har prøvd gulrot og potetmos, men nei-det kommer i retur.Er hvertfall ikke klar for middagsmat..
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 27. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2006 Må jo ikke ha grøt,men kan man bare kutte u etter at han har fått det så lenge da?Tror jeg får prøve å bare gi det på kvelden en stund til, og vente litt med måltid nr 2-for det må han ikke ha.Er jo fornøyd hele dagen han så lenge puppen er tilgjengelig!
Blomman Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 haster ikke vet du ...... og måltid nr to behøver ikke være grøt. opp til deg og babyen. Ta han med ved middagen og se om han blir interessert. kan gi han av grønnsakene, potet el gulrot feks å mose med en sprut mm i. lettvin smaksprøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå