Gå til innhold

hvor lenge fullamme dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min go gutt er nå 4,5mnd, og jeg ønsker å amme så lenge som mulig,men når begynne med mer?? han virker fornøyd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel anbefalt å fullamme i 6 mnd dersom bebi legger bra på seg:)

Skrevet

Eg fullamma guten vår til han var 6 mnd, sidan han var fornøgd med pupp og la på seg som han skulle. Ved 6 mnd begynte vi med heimelaga fruktmos og grønsaksmos. Veldig stas!

Skrevet

jeg starta smått med grøt da han var 4.5 mnd.Fullamma til da.Og det går smått.Ikke veldig interessert.Vil helst bare ha pupp

Skrevet

Fullamma til 6mnd. Det er først de siste par ukene at hun har begynt å spise noe særlig mat, var vanskelig å komme i gang med. Fremdeles er det litt opp og ned hvor mye hun spiser. Så ja jeg ammer en god del fremdeles, hun er 8mnd og 1uke

Skrevet

Hadde ambisjoner om 6 mnd, men baby har vært mye syk og ikke veldig hissig på puppen, så legen ga oss beskjed om å starte med grøt fra 4 mnd pga dårlig vektøkning. Begynte med middag 5 mnd og 2. grøtmåltid 6 mnd.

Med nummer 1 fullammet jeg til 4 mnd, med nummer 2 til 6 mnd. Det kommer an på om ungen legger bra på seg. Etter 6 mnd må ungen ha mer jern, og trenger annen mat i tillegg til mm.

Skrevet

Fullammer min på 7,5mnd enda, godt fornøyd med puppen er han- ikke det minste interesert i fast føde av noe slag!

Hvis din er fornøyd med pupp så kan du trygt vente til 6 mnd før du begynner med fast føde.

Fortsett å kos dere med puppen

Skrevet

Fullammet til hun var ca 5,5 mnd og da begynnte hun med grøt til kvelds...

nå får hun pupp før alle måltider og spiser grøt,middag og frukt som en helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...