Gå til innhold

Trodde han ikke ville ha grøt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Theodor har i det siste laget et sånt spetakkel til kvelds at jeg til slutt trodde han protesterte på grøten... I dag gikk det opp for meg at det ikke var grøten, men mammas tempo... Han vil nemlig ha grøten i et forrykende tempo... Det føles voldsomt å bare stappe på, men det er helt tydelig det han vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, ser det for meg!!! Theodor, nesten hårløs;-) hylende på tonetroll som bare er altfor treig med skjea:-)))

Hannah gjorde akkurat det samme ikveld! Hun ble helt rød i toppen når ikke jeg var rask nok - og det var jeg jo ikke. Skal dille og dulle så mye innimellom vet du:-) Men det er bare så utrolig morsomt å se den iveren etter neste skje. Vi har holdt på bare noen få kvelder og allerede første kvelden elsket hun det:-)

Skrevet

Lille Thyra hun smaker på det meste. (Har noen søsken og en pappa som liker å la henne få slikke på ting:-)). Men har ikke begynnt med grøt enda. Er litt spent på hvordan hun kommer til å like den. De andre har nemlig hvert dårlige til å spise. Får nesten litt lyst til å prøve:-). Men tror jeg venter litt til.

Luftsmerterne som hun hadde tidligere har gitt seg og hun sovner fint med lit pupp om kvelden sån i 21 tiden. Begynner nesten å bli like flink som Hannah om kvelden:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...