Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Gutten min er 2 år og 3 mnd.. Og er egentlig en kjempesnill gutt. Men.. nå har han begynt og tøye grenser skikkelig altså! Og så er han jo i tillegg litt småsjalu på lillesøsteren sin på 3 mnd.. når vi er alene bare vi, da går det greit. Da er han snill og hjelpsom, men så fort pappaen kommer hjem fra jobb, er det på igjen! Prøver seg på alt mulig, og sier vi litt strengt at han må være snill, bare skriker han tilbake og bryr seg svært lite!! Har tatt han med på rommet sitt endel ganger, og sagt at han ¨må bli der og tenke over hva han har gjort. Og så kan han komme når han er snill igjen.. ( FUnket utrolig bra på meg selv som barn) Det funker til tider, men av og til er han så rampete at jeg vet ingen råd! Spes blandt folk.. da er det roping og skirking.Hvor lenge varer dette?? Kjenner meg nemlig veldig godt igjen i enkelte nanny-program på tvn.. :/
*Labomba80* Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Hehe, kan desverre ikke gi deg noen råd, for her gjennomgår vi d samme.. SÆRLIG hvis vi er ute blandt folk, på en butikk eller no sånt.. Håper bare d gir seg tilslutt, er jo helt utslitt etter en handletur!
Gjest Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Har ingen råd jeg heller, ville bare si at vi har det helt likt. Har helt gitt opp å ta henne med i butikker, blir så flau. Hun skriker og slår seg helt vrang, folk ser rart på oss da. Hjemme dunker hun hodet i veggene, kaster ting, hyler og skriker hvis hun ikke får vilja si og vi sier nei til henne. Tror ikke vi får gjort så mye med det rett og slett, må bare vente til det går over.Jeg har prøvd å snakke til henne rolig og trøste når hun er på sitt verste, men da blir hun bare enda mer sint. Så må rett og slett henne gjøre seg ferdig med raserianfallet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå