Gå til innhold

"FY FAEN"!! 2 år og umulig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har tydligvis hørt dette et sted og nå er det yndlings sitatet hans! Er han rampete, og vi ber han og være snill og rolig, roper han bare Fy faen! Jeg blir så flau når vi er ute og handler og slikt... folk ser jo dumt på meg.. :(

Hvordan skal jeg få han til og gi seg med dette?? Har sagt fytti flaten hver gang han har sagt det, slik han heller skal "tøffe" seg med det.. men det virker bare litt, så er det rett til bake på "Fy faen",

Han vet at det er stygt og si, derfor sier han d.. Prøver også og overse han når han er i det lune, men kan ikke gjøre det når vi er ute blandt folk. DA kan han jo holde på en evighet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, godt å høre at jeg ikke er alene.. Min pjokk på 2.5 år, sier "FAEN".. Heldigvis har han gidd seg litt nå da. Jeg har i en periode fullstendig oversett d, og d ser ut som at d funker! *bank i bordet*

Skrevet

-Hehehe, heldigvis har ikke min pode begynt med bann ord enda.. men det kommer vel.. går jo i bhg:-D

Og da pleier jo språket å komme rimelig kjapt:-D

Min lille bror hadde lært seg å si kuk, da han var liten.. så da satt han i handlevognen å ropte kuk mamma-kuk mamma!! Og mamma blei så flau at hun hadde ønsket ett stort hull i gulvet.. he he he...

Skrevet

Høres litt ut som min lille "engel"... Som ikke lenger oppfører seg som en engel, dessverre!

Skrevet

Min gutt på 2,5 sa også dette en periode.Vi valgte å overse dette helt,og det var ikke lange perioden han sa dette.Han var tydelig ute etter oppmerksomhet når han sa det,og når han ikke fikk det var det ikke noe morsomt heller.

Men,vi hadde ingen pinlige øyeblikk offentlig da:-)

Skrevet

Hehe.... Er vel helt normalt, har hatt en periode med faen og "hævlette" her, da vi overså det var det ikke artig lenger så nå er det sjeldent å høre disse ordene fra mini som snart blir 3 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...