Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 ...så tror jeg det værste. Er livredd hver eneste gang hun er syk, fra en forkjølelse til feber. Da plages jeg rett og slett, og får nesten ikke til å vike fra henne. Hun er litt over ett år. Hun ligger heldigvis på vårt rom enda, og jeg ligger i halvsøvne for å følge med om hun puster og har normal/stabil temperatur. Det er bare så slitsomt, for den redselen jeg føler er skikkelig vond. Tror liksom at nå er hun så syk, at krybbedødfaren er kjempestor. Er det flere enn meg som er sånn engstelige når det gjelder syke barn? Hva gjør i såfall dere for å roe ned og få hvilt dere? Håper på litt oppmuntring her! *sukk*
Frogner79 Skrevet 29. august 2006 #2 Skrevet 29. august 2006 Uff.. Sånn har jeg det også.. Blir så vanvittig bekymret, tenker hjernehinnebetennelse og tarmslyng og alt som kan gå galt.. Jeg er så redd for ham at jeg blir kvalm! Men jeg snakker mye med andre om tilstanden, slik at jeg blir beroliget, Det hjelper!! Kunnskap roer iallefall meg veldig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå