Gå til innhold

Måltider til baby 6 mnd- kossen gjorde/gjer dokken det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla ete nå grøt to ganger for dagen, og har gjort det ei stund. Er ikkje heilt fornøgd mellom desse måltida og tnke at det kanskje e på tide å prøva forsiktig med middag. Men eg syns det virke så veldig tidlig å var oppe i 3 måltder pr dag når hu e 6 mnd...

Kossen e det hos dokken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hu hatt det lenge?

Skrevet

nettopp begynt med middag.

har et lite matvrak. spiser mye på dagtid men våkner mange ganger om natta for mere mat.

Skrevet

Me hadde 3 måltid når hu var 6 mnd, nå er hu 8 mnd. Melk kl 7.00 og ca 13. Middag kl 16 ca og graut 10 og 19.

Nåken skeier fruktpurè til grautmåltidene...

Skrevet

Når du snakka om matvrak :-) Hu her og e veldig glad i mat. Grautmåltidene får hu 100ml pulver pr måltid og hu ete alltid alt...

Til vanleg er hu ikkje våken på natta, men er tett i nasen nå så da har me komt litt ut på skrå...

Skrevet

Min gutt er 6mnd og 3 uker og får 3 måltider pr dag. Pupp i 8 tida, Grøt i ca 11, mme ca kl 13-14, middag (helt glass) kl 16, grøt ca 7 og pupp på senga sånn i 8tida. Bare vann på natta. Har vel fått dette iallefall 1mnd nå... HS sa at dette var veldig bra (for oss iallefall)-...

Skrevet

Gutten min er 6mnd og vil ikke ha mer enn et par skjeer grøt m/most banan på, altså ett "måltid" om kvelden og pupp resten. har gitt han litt hver dag i en mnd nå, skulle ønske han spiste mer...

Skrevet

Er 7 mnd. nå men har siden 5.5 mnd hatt fire måltider.... Grøt og mme kl 08, fruktpure og mme kl 12, middag og vann kl 16 og grøte og mme kl 19.30.

Skrevet

Jeg gir middag kl 16 og grøt kl 19. Ellers har jeg snart tenkt å innføre et grøtmåltid om morgenen... Jenta mi er 6,5mnd.

Ellers tilbyr jeg pupp ganske ofte, men hun vil bare drikke for å sovne, så er kommet i en litt ond sirkel der jeg ammer i søvn om dagen. Hvordan gjør dere det?

Noen som gir melk (ammer) i forbindelse med måltidene med fast føde forresten? Jeg trodde det var en fordel, men får ikke det til, og nå ser jeg at det kanskje heller ikke er meningen??

Burde kanskje skrevet et eget innlegg ser jeg, men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...