moderen Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Hei! Da melder jeg meg offisielt inn her... Vår lille prins ble født den 23.8, i uke 30+1. 1640 g, 39 cm lang. Det var et planlagt keisersnitt, og det gjorde at innspurten ble rolig og stress- fri både for meg og den lille, og det var VELDIG viktig for meg slik som situasjonen var. Alt ser bra ut, han ligger med CPAP og endel andre remedier, men er stabil på alle måter, og har ikke hatt noen tegn til hjerneblødning eller noe annet skummelt. Så nå puster vi ut,og gleder oss over vårt lille mirakel! Klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Velkommen inn her moderen - så utrolig godt at alt har gått bra med dere! Gratulerer med prins Karl Teodor - en skikkelig fighter er han og du er bare så flink:-) Krysser fingrene for at det går bra fremover og at dere kan få prinsen hjem etterhvert! Gleder oss med dere og håper vi kan treffes en dag om ikke altfor lenge:-) Stooooor klem fra Hannah og meg
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Jeg har jo gratulert deg inne på BiM, men... Gratulerer igjen og velkommen inn hit!!!! Så godt at dere kom i mål! Vi gleder oss til å følge med på derem videre. Og for et nyyyydelig navn! Klem fra Theodor og meg!!!
Ronja65 Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Velkommen inn hit. Så fint at lillegutt har greid det så bra:-) Men så har han jo en mor som har vært enastående da:-)). Dere har gjort underverker sammen:-)) Så sier det igjen. GRATTIS og en masse gode og varme klemmer fra meg og Thyra.
Håper :-) Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Gratulere så masse med lille Karl Teodor. Dere har vært så flinke begge to- og all beundring til deg. Jeg har fulgt med dere på BIM, du er utrolig flink og stærk. Ja, dere får nyte og glede dere over det lille mirakelet - det er et under! Ønsker dere alt godt. Klem fra
LilleGumman Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Gratulerer Moderen!! Det står virkelig respekt av innsatsen din, en ganske så utrolig historie dette og beviser virkelig at mirakler skjer!!!! Håper at tiden på intensiven blir kort og at dere snart har en sterk liten kar der hjemme hos dere. Gleder meg til å høre om fortsettelsen - velkommen hos oss her på siden skal du virkelig være ;-)
Cajsa Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Hei Moderen Gratulerer fra meg også. Jeg har fulgt innleggene dine, og vært kjempespent på hvordan det gikk med dere. Du er jammen modig og utholdende. Dette kan ikke ha vært lett. Lykke til. Jeg krysser fingrene for dere!
sommerbarn Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Hei Moderen!! Velkommen hit og gratulerer så mye med gutten. Jeg har fulgt med deg på Bim og synes det er fantaskisk at han har kommet. Du har vært gjennom en tøff og stressende tid, så nå får jeg håpe at du og Karl Teodor får en fin tid framover. Lykke til.
strikkballen Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Vil bare føye meg inn i rekken av gratulanter! Har fulgt med på historien din en god stund, og det er virkelig en fantastisk innsats du har gjort!! Selv om jeg ikke kjenner dere, ble jeg virkelig glad for å se at han klorte seg fast så lenge. Uke 30 og 1,6 kilo - da går dette kjempebra! For et mirakel av en historie. Kos dere masse begge to, klem
bofseloffs Skrevet 31. august 2006 #11 Skrevet 31. august 2006 Gratulerer så mye.Godt du og lillemann har det bra nå. Har vert en slitsom tid for dere. Håper Karl Teodor vokser seg stor og sterk fort så dere slipper ut av sykehuset raskt. Klem
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Gratulerer. Du er en helt. Hvis du ikke allerede har gjort det... Du burde kopiere alle trådene dine og alle svarene dine på disse sidene og spare dem til gutten din blir voksen. F.eks. til han får barn selv. Så han kan se hvor høyt du elsket ham før han i det hele tatt fantes.... Klem.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 Det var en kjempefin ide å kopiere alle trådene!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå