Gå til innhold

flere som plutselig har fått "hyper" baby i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 36+4,og den lille har ligget i hodeleie siden uke 27.har vært jevnlig til kontroll pågrunn av lite vekst,liv,osv.

men fra ca uke 35 ble den karen her helt proprell.fra å ligge i hodeleie kjenne jeg flere ganger om dagen at han snur seg.kan være fra den ene til den andre siden,på tvers,opp ned..slik erjer han på.noen fler som opplever dette da? tyder det på at han ikke vil ut,men holder ting gående for å terge mamma?har tjaserier siden onsdag.men ting er på stedet hvil.lå langt opp i bekkenet sist onsdag,og kan rekne med at han ikke fester seg.flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 29 nå og satt på kino istad, og han var helt i hundre, ble nesten litt beskymret siden jeg selv følte meg slapp, men kom på at jeg hadde drukket lite i dag, så når jeg kom i bilen fikk jeg drukket noe farris, og da følte jeg meg mye bedre. Min ligger også i hodeleie, håper den ikke snur seg.

Skrevet

hei.. jeg fikk ei jente den 16 aug, hu var helt proppel i magen hu å.. snudde seg hele tiden, hu hadde klart å lagd to knuter på navlestrengen.. hu ble født sete/ fot leie...

Skrevet

ÅJA!!! Er i uke 35, og her er det baluba!!! Magen ser ud som atlanterhavet i sterk storm!! Men d er gøy da!! Godt å se at det er masse liv...men av og til sprenger han nesten magen...AU!

Skrevet

så det var flere...bra det,hehe...

tror han gjør mer enn å lage knute her...er helt propell.

er godt med mere liv,siden det har vært så lite av det til nå.men bare han finner rett veien ut skal jeg være såå fornøyd at.=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...