Gå til innhold

Serverer alle middag i dåpen?

♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller kan man ha koldtbord og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart man kan ha koldtbord. Vi har i utgangspunktet planlagt middag, men vi skal ikke be så mange gjester, kun de aller nærmeste så da slipper vi å lage kjempeporsjoner:)

Skrevet

Vi bestiller snitter vi, er ikke nødvendig m middag synes jeg. Er ganske vanlig m enten det el koldtbord også.

Skrevet

me skal ha koldtbord:)

Skrevet

Vi har endl gjester langveisfra, og da synes jeg vi må ha middag. Vi skal ha rømmegrøt og spekemat. Koltbord er kjempefin middag.

Hadde alle gjestene bodd nærme hadde jeg vurdert bare kaker

Skrevet

Vi hadde koldtbord - det er da vel godt nok, vel? Vi hadde dåp midt på sommeren - veldig varmt - passa godt med koldtbord da.

Skrevet

Vi hadde til vår førstefødte koldtbord - med varmrett og dessert. Kaffe og kaker etterpå. Synes det var veldig kurant, noen liker ditt og noen liker datt... jeg liker jo det meste ;-) så for min del var det helt perfekt. Kommer nok til å ha det samme til nestemann også!

Skrevet

Vi hadde snitter. Enkelt og lett samtidig som det er veeeeldig godt

Skrevet

Vi er såpass mange, så her blir det koldtbord.

Skrevet

Vi hadde dåpsfesten hjemme, med 20 gjester. Hadde full oppdekning, men ikke tradisjonell treretters. Vi hadde hjemmelaget minestronesuppe som en slags forrett, og deretter spanske tapas rett etter. Ble en stor slager!

Så gikk vi fra bordet og tok en pause, skravling, røykepauser ute for de som ville...så etter ca. en time, halvannen var det til bords igjen for kaker og kaffe, noen taler og gaveåpning.

Ble en hyggelig fest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...