Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Jeg skal ha en kjole med knytting i ryggen.. Har vært på to forskjellige brudesalonger nå, hun i den ene salongen sa at det var vanlig å ha korsett under kjolen uansett, og hun i den andre salongen sa det ikke var vanlig. spesielt ikke når man hadde knytting i ryggen... Hva skal dere? Korsett, bh, ingenting, unbra osv??? Jeg følte jo det ble ganske stramt med korsett under, men var litt deilig også, for da slipper jeg å holde inn magen hele tiden, hehe!
mayaya Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Jeg skal iallefall ha.. Det gir en fin midje, man trenger ikke tenke på å holde inn magen hele dagen, man har samtidig en bra bh. Jeg har gått med korsett før, og synes det gjør seg flott under kjoler. Etter ei lita stund tenker man ikke på det heller. Og veldig fint hvis man vil henge på strømpeholder ;-)
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2006 Hvor kan jeg få kjøpt en fin og ikke altfor dyr korsett da? Er ikke de fra h&m, lindex osv litt korte? eller? Kjøper dere på brudesalong eller? pris ca?
mayaya Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Jeg kjøper mitt på brudebutikken denne gangen. Da er jeg helt sikker på at det passer med kjolen og sånn, og jeg prøver det sammen med tilpasningen av kjolen. Før har jeg kjøpt det på undertøysforretning. Husker ikke prisen da, men nå betaler jeg en tusenlapp..
Ann-ch. Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Jeg skal ha korsett. Kjøpte den på brudesalongen. Greit å få lik farge og få prøvd den sammens med kjolen.Spiller vel ingen rolle om man har knyting i ryggen,korsettet vil ikke sees alikevel. Greit å få strammet opp og inn:-) Tror korsettet kostet rundt 700,- Betalte iallefall 1200,- for korsett,truse,strømper og strømpebånd.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Det er innebygd korsett på min + strikk i livet . Jeg trenger i alle fall ikke å holde inne magen og det var ikke så stramt at det ble ubehagelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå