Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 akkurat som man er øm, og spesielt med dyp inntrenging... hva kommer dette av? Husker jeg hadde det helt i begynnelsen av sv.skapet også...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Ja, jeg har smerter til tider. En del stillinger er helt uaktuelle per i dag pga smerte... men jeg rir en del, siden jeg da bestemmer og kjenner hva som gjør vondt og hva som er deilig... og det fungerer ganske bra!
Ylva og Mathilde Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jaaaa!!!! Mine favorittstillinger er helt utenkelig nå, men som forrige dame sa hjelper det å sitte oppå, både forlengs og baklengs. Jeg digger å ligge på ryggen på magen hans (hvis du forstår??), for da får den rett og slett ikke kommet for langt inn, og klitoris er helt åpen for stimuli.. Har vært veldig ømt og vondt ved penetrering også, men ved å bruke et ekstra kvarter på forspillet ved å massere hverandres 'utstyr' med olje funker det meget bedre nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå