Cat&Gullungene Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Min er 3 uker, så jeg lurer på om andre som har, eller har hatt, babyer rundt denne alderen, har/hadde samme problem. Synes nemlig at hun gråter mye av den tiden hun er våken. Om morgenen kan hun ligge og kose seg i 1/2 time om hun er i god form, og i løpet av dagen kan hun ha et par slike perioder til på ca 10 min. Men ellers går det mest i gråt. Blir så frustrert, føler innimellom at jeg ikke forstår min eget barn og klarer og hjelpe henne.
IdaJacobine Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Hun gråter mer enn min datter i allefall. Tror du hun sover nok og får i seg nok mat? Babyer trenger ganske mye søvn! Datteren min gråter kanskje 30 min daglig, da er hun stort sett trøtt eller sulten. Nå er hun 10 uker gammel. Jeg ville tatt kontakt med helsestasjonen for å få hjelp. Dersom det er kolikk anbefaler jeg deg å ta henne til osteopat - det gjorde vi og fikk en helt ny unge etter 1-2 behandlinger. Håper det bedrer seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå