Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 gutten min på 5 uker gulper av og til endel, noen ganger er det tynt flytende og noen ganger er det klumper idet, er det gulp begge deler eller er det oppkast?
krish Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Vanskelig å si uten å ha sett. Men min gutt gulpet med klumper hvis det hadde gått en stund etter måltid. Da var melka mere fordøyd. Gulp rett etter måltid var flytende. Syns du bebisen din gulper veldig mye kan det være lurt å snakke med helsesøster. Noen bebiser har en svak lukkemuskel som gjør at de gulper mye. Min bebis gulpet mye i perioder. Men nå,7 mnd, er det svært lite som kommer.
Gjest Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 er det klumper i det,har det vært i magen en stund. har selv ei som gulper mye. det var ei stund jeg vasket gulpekluter 2 ganger i døgnet. hun har blitt 5mnd og det ser ut som om det har roet seg litt. hun har enda ikke gulpet i dag:) og det kan bli bedre når ungen blir gammel nok til grøt. legger ungen på seg som den skal,gjør de ikke noe med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå