Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Ble ganske full igår. Tok siste ølen kl. 0200. Røyka masse. Er ikke dårlig nå, bare litt uggen. Men teite meg tok en etterfestrøyk for ikke så lenge siden. Glemte helt at jeg skal amme Nå har jeg brystspreng og barnevakten kommer snart. Kan jeg amme eller bør jeg pumpe meg nå?
Beama Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Hadde det vært meg så ville jeg pumpet meg..... men hvor lenge alkohol og nikotin henger igjen i melken aner jeg ikke....
Gjest Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Heisann Denne gir deg en pekepinn på hvor mye promille du har http://www.dinside.no/php/art.php?id=219513. Jeg prøver å unngå å amme med promille - da hadde jeg heller pumpet meg. Røyk og amming har jeg ikke peiling på
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 fra du røkte siste røyk til du kan amme skal det gå 2 timer...alkohol...tror nok den er ute av kroppen din nå....
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Hvis du ikke har nedfryst pumpa MM eller MMe i hus er det vel egentlig det samme om du ammer eller pumper,babyen får jo i seg det samme da uansett liksom Men skal vel mye til for at det er farlig å amme nå,hvertfall som engangs tilfelle
Mulle :) Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Jeg hadde ammet... Har da gått ca 12 timer siden sise øl.. Så det går nok bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå