Gå til innhold

Modning av kynnere når hodet er høyt oppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan kynnerne hjelpe noe på modning, ev. åpning, når hodet står høyt og ikke er festet? Eller må hodet hjelpe til nedover for at livmorhalsen skal kunne avkortes og deretter åpnes? Er førstegangs ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant spørsmål... Dytte!

Skrevet

Lurer egentlig jeg også på..Men det er jo f.eks. endel vannet går hos uten at hodet er festet. Min venninne opplevde det, og hun hadde i ukene før mye kynnere og menssmerter- men hodet var enda ikke festet dagen før vannet gikk..

Skrevet

jeg kom akkurat hjem fra en sjekk hos føden...sikker 5 min siden og så dukker dette spm opp...jeg spurte idag om akkurat det samme der inne..hodet på babyen min trodde jeg var festet men når jeg kom inn der idag var det ikke festet allikevel og hun lå langt oppe...allikevel har livmorhalsen min blitt forkortet 2 cm på litt over en uke når hodet har vært langt oppe..men jeg har hatt kraftige kynnere som har presset henne godt ned når det har stått på...

spurte også om man kunne modnes på noen timer/ dager hvis man kom til termin og hadde lang og lukket livmorhals og legen sa ja det var fullt mulig...

er 36+3 uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...