Gå til innhold

Er det for tidlig å begynne å vaske klær???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er gravid i uke 32 , er det for tidlig å begynne å vaske klær da , de blir jo ikke akkurat støvete når de ligger inne i ett klesskap.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeei .. Jeg begynte å vaske klær for noen uker siden, var vel omtrent der du er nå ... :)

Skrevet

Jeg er 33+6 i dag og alle klærne har blitt vasket for en stund siden :o) Jeg tok det mens det var så varmt og fint ute. Nå er det bare igjen to vinterdresser som må vaskes.

Skrevet

Tusen takk for svar , gjett hva jeg skal bruke resten av dagen i dag til???? VASKE BABYKLÆR.. Jeg har gledet meg så lenge til dette!!!!!

Skrevet

Jeg begynte å vaske klærne da jeg var rundt 30 uker. Tenkte det var greit med alt som var unnagjort, det er jeg glad for nå, er nå 3 dager på overtid og de siste ukene har jeg ikke orket å gjøre noe særlig. Må også nevne at jeg har høyt blodtrykk, har derfor fått beskjed om å ta det med ro, så en vet ikke hvordan formen er når det nærmer seg. Bare vask du, det er jo dessuten veldig koselig å legge de små plaggene inn i skapet!!! Sant som du sier, de blir ikke møkkete av å ligge i et klesskap...

Skrevet

Hehehe..

Min mor skal bli bestemor for første gang - og har alt vasket og trumlet alt tørt og mykt. Er i uke 30 selv. =)

Skrevet

Nei det er abselutt ikke for tidlig, man vet aldri hva som skjer.

Skrevet

Jeg har selv harr vaskedag av babyklær i dag, er i uke 30:) Så hyggelig å se alt minitøyet henge på klessnora:)

Kos deg du!!

Skrevet

Er i uke 32 jeg også. Har vasket alt i helgen. Utroli deilig å ha det gjort. Å det er så koselig å vaske de å brette de... Tihi... Får også en god oversikt. Ser nå jeg at det er små ting jeg mangler. Så må vel på mer shopping til neste uke tror jeg ;)

Skrevet

hei.. jeg begynte å vaske alle klærne nesten rett etter jeg hadde kjøpt de

Skrevet

Oj sann...jammen på tide at jeg kommer igang snart jeg også da, er 34 fullgåtte uker i dag, og formen blir ikke akkurat bedre nei...

Skrevet

hehe, kikket nettopp gjennom det vi har av babyting og lurte på når jeg skulle begynne å vaske ting... er 29+0 i morgen, men tror jeg venter litt til...

Skrevet

Er i uke 35, og har så vidt vasket bitte litt.. skal kjøpe kommode snart sånn at je ahr et sted å ha dem før jeg begynner skikkleig.. men føler vel at det er på tide i grunn...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...