to ganske tette og helt ferdig Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Vi har en datter som bare er litt over to uker, med en stor familie er det vanskelig og bare sitte hjemme. Vi er stadig på farten og lille mini er med overalt, fra trilleturer til besøk hos besteforeldre. Jeg lurer på om dette er for mye for en så liten baby eller går det greit? Hu gråter ikke mye og virker ikke utilpass, spiser og sover godt gjennom hele døgnet. Er det bare jeg som uroer meg eller sitter dere andre med barn på den alderen hjemme og ser på at vidunderet sover??? Hilsen en mor som er bekymret for alt for tiden!!!
Linda21Nathalie16.04.06 Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 nei da, jenta våres også har vært å farta mye, hun lider ikke... så det er ikke noe å være bekymret for:o)
Aga:-) Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Skjønner hvorfor du spør, har spurt meg om det samme selv mange ganger. Her er i sju stykker i familien med stort og smått, og det medfører at vi stadig skal på noe, reise til noen, få besøk av noen osv. Lillejenta er også bare to uker, og var med på sin første fotballkamp (10 åringen her er aktiv fotballspiller) allerede i forrige uke. Så lenge en er flink til å ha en del rolige stunder hvor alt er mykt, stille, varmt og godt, f.eks. lange ammestunder i senga, burde det vel gå greit? Tenk før i tiden hvor det var vanlig å ha 8-10-12 eller flere barn, det var nok ikke så mange anledninger til å ha det helt stille og mysigt da;-)
tullejenta Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 min var med i bryllup, 3 uker gammel. Fikk masse kos og oppmerksomhet, tror han likte seg hvis du otg babyen syns det er greit, så er det greit.. vår har vært litt plaget av kolikk, fra han passerte 3 uker da er det ikke like lett å planlegge utflukter, gidder ikke å ta me en baby som hyler ut på tur. har heldigvis fått `kontroll`på det nå da, med streng diett for mor. nyt at du har en `grei´baby og kos dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå