Gå til innhold

Phil&Ted.... Erfaringer????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har utrolig lyst å kjøpe Phil&Ted søskenvogn siden jeg får to relativt tett, noen med erfaring??? Den er jo dyr i Norgen og ganske ny så ikke så mange som selger brukt, vet noen om den kan kjøpes fra utland/hvor???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også to tette nå, og har som deg sett på vogna. Slo det imidletid fra meg, både pga pris og fordi jeg og pappaen er ganske lange i beina og opplevde å sparke borti den delen som henger under. Det er jo der babyen skal ligge, så den sjansen tok vi ikke;-)

Kjøpte Carena tvillingvogn i stedet, til henting og bringing i barnehagen osv.

Skrevet

Hm, tenkte meg en tur på Biteringen i morgen for å sjekke ut vognen litt bedre ja, dunke bebisen i hodet er ikke bra. Synes tvillingvogner er så breeeeeeeeeeeeeeeeeeeede.... Jeg har korte ben så håper jeg kan bruke Phil&Ted...

Skrevet

jeg har ikke erfaringer med denne vogna, men hun som er utstyrsekspert her på BiM, DB har den og er fornøyd.

Hun har skrevet masse om den på ww.tinasbok.com og www.danielsbok.com må bare lete litt.

Skrevet

Jeg liker den ikke. Den er sikkert grei for å frakte to unger oppi, det har jeg ikke prøvd. Men en av dagungene mine har en sånn. H*n må sove med beina i været hele tiden. Ryggen kan legges helt ned, men fotstøtten er den samme uansett ryggstilling. Vaglete og løs er den også når den skal justeres. Men den ser skikkelig kul ut.....

Kan sikkert finne bedre til den prisen, hva med EasyWalker?

Skrevet

Så en til salgs på Finn.no i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...