Gå til innhold

Toppen av lykke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er når du 6 dager etter fødsel finner igjen klær som passer deg, som du brukte før graviditeten, hurra! Og du tar på deg disse klærne og føler deg superfin og ikke altfor hengete, hurra! Og du skifter en bleie på knøtteliten mens du står der og nynner og traller og ser flott ut, hurra! ...og knøtteliten tar godt i og spraylakkerer deg med gul babybæsj fra topp til tå... ikke så veldig hurra.

Men moro lell!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Jenta :)

Skrevet

Så heldig du er som passer de gamle klœrne dine allerede. Jeg passer ingenting jeg :-(...

Mannen min synes jeg ser bedre ut med de ekstra kiloene, og sier jeg ikke må bli så tynn som tidligere, men da må jeg bytte ut hele garderoben min, bokstavelig talt. En ting er jo at ikke olabuksene passer, men her passer ikke engang t-skjortene!!!

Kan jeg spørre om hvor mye du gikk opp under graviditeten, og hvor mye du har gått ned til nå?

Jeg veide 55 kg før svangerskapet og gikk opp til 79 (!!!!). Veier nå ca 66-68 kg. (På barsel ca 2 dager etter fødselen veide jeg 70 kg på en gammel vekt jeg fant inne på et av badene...).

Skrevet

Hm. Er ikke så glad i å snakke om vekt og slikt, men skal gjøre et unntak for deg. ;)

Veide 58 før jeg ble gravid, la på meg 11 kilo. Hadde gått ned igjen 7 etter 3 dager på barsel. Jeg vet ikke hvor mye som er igjen nå, men litt er det nok. Har ikke badevekt hjemme. Deilig!

Men jeg er jo også som deg - lang og tynn av natur. Så det plager meg ikke hvis resten blir sittende på. Faktisk er jeg mer fornøyd nå enn før.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...