Gå til innhold

Ang det å "bli lurt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter tredje barn, med tredje far, den første har jeg fra et forhold, samvær er ok og det meste er bra. Andre etter one-night-stand, med kondom, valgte å beholde ungen likevel, mot hans ønske. Han stiller ikke opp men er oppført som far - heldigvis at jeg brukte kondom slik at det ikke kunne omtvistes!

Denne gang, tredje gang, hadde jeg sex under mensen, noe han fikk med seg og derfor brukte vi ikke noe - tenkte vi var trygge, men den gang ei. Skal fortelle ham snart at jeg er gravid - men er redd han vil påstå jeg har lurt ham, noe jeg ikke har. Jeg har også mine kvaler, men jeg er nå sikker - ble det abort kunne jeg like gjerne la være å si noe tenkte jeg.

Synspunkter på hvordan han muligens vil reagere? Vi er ikke i noe forhold, verken med hverandre eller andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg hadde vel bare måtte innse at jeg var en idiot og tatt ansvar, men jeg tviler på at jeg i det hele tatt hadde havnet i den situasjonen om jeg var en gutt, for du har jo allerede to barn med to forskjellige fedre og det hadde nok vært nok til å skremme tissen inn på meg!

Skrevet

Det går faktisk an å ha flere unger med flere fedre, eller mødre, i dagens samfunn. Det blir stadig mer vanlig. Bra eller ikke er en annen diskusjon. Det er ikke sikkert hovedinnlegger har planlagt at det skal bli slik. Selv hører jeg hjemme på alenemamma-debatten, men sjekker ut andre forum likevel. Er jo så nysgjerrig... :-)

Til hovedinnlegger: Han blir neppe glad, men det kommer jo an på hva slags forhold dere har til hverandre, om dere er venner, har kjent hverandre lenge, eller ikke. Og hvordan begge ser fremtiden foran seg, om dere har stor geografisk avstand mm. Selv har jeg erfaring med at faren ikke ble glad, men han kunne heldigvis ikke beskylde meg for å lure ham. Og du må selv tenke ut hva som er viktig for deg. Er det viktig at faren er med i bildet så kan det nok være lurt å være åpen for hans meninger også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...