Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 trenger få ut litt frustrasjon, og kanskje noen gode råd... Min samboer er blitt så sur! Den siste tden har jeg vært litt sliten, da det har vært busy på jobben. Og hver dag når jeg kommer hjem har han vært sur og lei, og han vil ikke snakke om det. Jeg skjønner at han og har hatt en travel dg hjemme med vår et år gamle sønn, og at han er trøtt, men likevel. Er det nødvendig å være sint og sur, og typ ikke si et ord på flere timer? Igår toppet det seg totalt, da jeg blev klar med et stort prosjekt på jobben, og sliten men glad møts av en sur mann, som ikke en gang kan gi meg et hei eller smil da jeg kommer hjem! Dagen blev helt ødelagt for meg, og det har jeg fortalt ham. Er så lei av at hen er utrivelig og sur hele tiden! Blir så dårlig stemmning hjemme, og det merker ju og vår sønn. Ikke så koselig. Noen gode råd om hvordan jeg skal hantere siuasjonen?
sjo ho Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Pause fra barnepass.Utrolig slitsomt hjemme med barn hele dagen.Ble sur selv av det.
septermor Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 det kan være veldig slitsomt å gå hjemme med barn. De krever enormt mye oppmerksomhet samtidig som de naturlig nok ikke gir voksenkontakt som vi også trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå