Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Vil bare få skryte litt av min samboer som er verdens mest tålmodige fyr. Med to jenter (mine) på 13 og 18 år i huset, samt fellesbarn på snart 5 mnd (også jente) så er det jammen ikke enkelt å være mann. Noen ganger når hormonnivået er til å ta og føle på her, så er han like tålmodig, enda mine tenåringsdøtre kan være et sant h...... å ha med å gjøre - i det rette humøret. Han klager aldri, men vi prater mye sammen om det. Han får delta på lik linje ved grensesetting, jeg er nok strengest alikevel. Han prøver å være en kul voksenperson - ikke en reservepappa. Han er snill og har enorme mengder kjærlighet å gi. Dette merker jentene og de er utrolig glad i ham. Han kan kjefte og bli lei, men han setter seg alltid ned med dem etterpå og prater og forteller at han er glad i dem og det ender alltid i at det klemmes og fortelles at man er glad i hverandre:-) Han kan nok være sjalu på min ex, men lar aldri det skinne igjennom til barna, han er for voksen til å utsette de for det (enda han er noen år yngre enn meg;-). Han setter alltid behovet til barna først og det beundrer jeg ham for. Han er ingen handyman, men han er flink til å lage mat og lager de nydeligste måltider, hvor alle sitter rundt bordet og koser seg. Inviterer gjerne vennene til mine store jenter også. I det hele tatt så er jeg nok superheldig med mitt valg av "stefar" til barna mine og er utrolig takknemlig overfor ham:-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Hvorfor er han "stefar" og ikke stefar? Det er lenge siden det å ha en stefar betydde at far måtte være død.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 ...og hvorfor gidder du henge deg opp i uvesentlige detaljer anonym??? Er vel ikke det som var poenget til HI.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Leste nedover siden og stusser over at det er så få som omtaler stefedre her inne! Men fant dette og synes det er så fint å se at det faktisk finnes noe positivt å si også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå