Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Hei! Vi landsens-boeere var en tur til oslo for noen uker siden og der forstod vi at skal lille baby være "in", må hun få sånt tøfft skilt med navn og fødselsdato til vogna.... Tulla litt nå, men syns de var kjempetøffe, noen som kan hjelpe meg med adresse til hvor en kan få kjøpt de? Håper på svar, så lille mor kan starte ny trend på her på landet......
Idamamma Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Hei vi har et slikt skilt og du går inn på ' www.barnevognskilt.no Lykke til!
2stk trønderguta Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 supergrafik.se har også flotte skilt )
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 ....også imago.nu har fine skilt (ja,nu ikke no)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Jeg synes sånne skilt er rimelig harry...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå