Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 hva vil dere definere som en liten penis?? hva er normalen??
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Om du ikke ser den da er den liten! For et dumt spørsmål! Har du komplekser? Det er ikke størrelsen det kommer ann på vet du!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 øh..ja som jente så har jeg sinnsyke komplekser for den lille penisen min...den vises rett og slett ikke! lurte bare på hva som er normalen! hva en vil definere som en liten penis.. en penis kan jo være liten selv om mannen vet hvordan han skal bruke den..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Men da skjønner du kansje at du må finne ut av det selv, enkelte syntes at 10cm er nok, andre må ha over 20.. finn det ut selv! hvordan skal verden bli vist vi skal spørre andre om hva som er bra hele tiden?? kansj esnart på tide å finne ut av ting selv!! ?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Æsj. så fysen du er da!!!! du vet det at hvis du ikke vet svaret på et spørsmål som stilles her inne, så MÅ du ikke svare:-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Hei Jeg er ikke helt sikker meg ligger ikke gjenomsnittet på rundt 13,5cm? Men jeg personlig syns kanskje det blir litt lite, he he hjelper ikke så mye at han kan bruke den hvis man ikke kjenner den. men det kommer jo litt ann på tykkelsen og. Noen kan ha lang men tynn og andre liten og tykk!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Så man kan ikke komme med meningene sine heller nå da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå