Gjest Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 og jenten er bare 5 uker..bør jeg legge henne i reisesengen her hjemme noen dager på forhånd? Hun er vanskelig å legge i sin egen seng og, så jeg gruer meg litt ja...
winneboo Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Hva med å la henne sove i vogna vis hun kjenner den bedre?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Kan hun ikke sove i vognen når dere er på hytten da,ofte så små babyer føler seg trygger i vogn da det ikke er så åpent.. Gjerne innpakket i ett teppe eller lignende Men hvis du skal bruke reiseseng kan det være en ide å venne henne litt til den ja Lykke til Klem
Gjest Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Hun sovner ikke i vognen heller, men har jo bare prøvd på tur da. Aldri om natten...
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Da burde du prøve å venne henne litt til reisesengen så ikke den blir ett stort sjokk for henne når dere kommer på hytten. Kan jo hende hun sovner godt når dere kommer på hytten da,trøst deg med det at hun kommer til å roe seg etterhvert.. Lykke til på hyttetur da,håper dere får slappet av og kost dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå